HTML

the new adventures of heavy mental

dolgok amik megtörténtek, megtörténhettek volna, vagy meg kellett volna történniük. s.k.i.z. of Renia...

Friss topikok

Linkblog

kuplungszomorítás, második fejezet

2008.04.07. 06:31 heavy mental

tökmellékes az első hogyan-mikor-miért-milyen eszközzel történt.
aztán eljött a múlthét szombat.

amikor idegen tulajdonú eszközt felhasználva épp', tettenért egy telefonhívás, hogy "hol vagytok, mert rámborult ez a szar, és nem tudok kimászni alóla".
nemtudtam a visszavezető utat. a jobbegyben ülő tudta.
fogalmam sincs milyen messze voltunk. fogalmam sincs mennyivel mentünk. fogalmam sincs semmilyen körülményről, nem emlékszem az útra. egy jobbkezesnek titulált utcánál lassítottam, de nemazért mert jobbkezes volt, hanem mert a szélső telek keritéslécein át láttam, hogy jön egy autó. és aztán sokára, nagyon sokára, TÚL sokára, odaértünk. és mikor odaértünk, az adrenalinon kívül nem éreztem mást csak ferodolszagot.
csak most esik le, hogy mennyire egymás kezébe adtuk az életünk. jobbegy bízott benne, h nem töröm össze magunkat, balegy bízott benne, hogy jobbegy mindíg jókor szól majd, hogy mikor-merre kell kanyarodni. mint a ralliban.

egyszer már mentettem így. 12 km-t tettem meg 7 perc alatt forgalomban. akkor egyedül voltam a kocsiban. ferodolszag akkor is volt. ballábas fékezés is. rutinos vagyok.

a lovagi keresztemről lemondok a kölykök javára, mert ők fontosabbat tettek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://heavymental.blog.hu/api/trackback/id/tr4414603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én 2008.04.12. 21:23:55

ne hidd, hogy ez mindig így lesz, öreg-öreg-öregszel
és ha a másik nem félti?
és ha már te sem félted?
akkor mit csinálsz?
FÉKEZZ
süti beállítások módosítása