HTML

the new adventures of heavy mental

dolgok amik megtörténtek, megtörténhettek volna, vagy meg kellett volna történniük. s.k.i.z. of Renia...

Friss topikok

Linkblog

lebegés

2008.02.17. 20:34 heavy mental

fura egy nap... reggel fölkeltem, aztán délben ismét. nem történt semmi kalandos, mégsem unatkoztam. csak valami furcsa lebegésben telt el. gyönyörű, napsütéses és hideg idő volt. ideális olyan embereknek mint én, a szabadlevegőn történő bármilyen időtöltéshez. és mégsem dugtam ki az orrom a lakásból. csak szellőztettem, és az ablakból szívtam a frisslevegő-illatot, mint a láncon tartott kutya, aki időnként az orrát a szélbe tartva vadássza az elsodródott illat-információ molekulákat. akár értelmetlen semmittevésnek, akár gondtalan lebegésnek hívom, kellemes időelmosódás volt a mai nap.

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://heavymental.blog.hu/api/trackback/id/tr19343267

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: dcf wrocław ceny biletów 2018.02.20. 14:17:20

Kerékpár bolt - Kerékpár turizmus - Kerékpár bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása