HTML

the new adventures of heavy mental

dolgok amik megtörténtek, megtörténhettek volna, vagy meg kellett volna történniük. s.k.i.z. of Renia...

Friss topikok

Linkblog

könnyű testi sérülés

2008.06.03. 17:21 heavy mental

csak le akartam vezetni a napot egy laza kis esti magányos sétával.
az északpesti vasúti összekötő híd le van zárva, a tábla szerint, kerülj az árpádhíd felé. anyád, ott hogy megyek a népszigetre?
mivel a barikád alacsony, csak az egyik járda helyén tátong aszfalttalan luk, átmásztam, vasúti sinen is át, és a másik járdán végigkocogva megérkezdtem. kellenes séta, némi fotózgatás. egy keritésen belül alkalmas téma, okosan bedugtam a kezem a rácson. BÁÁÁZZ, beejtettem a telefont (nem röhögni, állatjó képeket csinál, nem kell rendes gép).
no, keritésmászás, utálatos egy sport...
mászás közben tudatosult bennem, h a tetején sűrű és dupla szögesdróthurka van, de csekicsen kutyafasza hozzám képest, a jamakasis kölykök meg hozzám járnak bátorságot tanulni, úgyhogy egy oszlopnál átmásztam.
telefon leporol, megkönnyebbült sóhajjal zsebrevág.
csak a két vahur volt zavaró tényező. mert egy hang nélkül, mint két szellemkutya rontottak rám. UPSSZ, megdöglesz baszki, menekülj!
na EZ nem ment olyan simán...
a nagy sietségben kicsit belezavarodtam a szögesdrótba, és atökömtuggyamár hogyan, de a karomra csavartam, és ahogy kirántottam a kezem végigvágott.

PONT úgy néz ki, mintha fölvágtam volna az ereimet. pedig nem.
szép lett. meg a ruhám is megkapta a magáét.
emberek közé menni így, hááát, minimum izgalmas. pláne nyáron, hosszúujjúban...

"the new adventures of heavy mental", hehe...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://heavymental.blog.hu/api/trackback/id/tr43501740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása