HTML

the new adventures of heavy mental

dolgok amik megtörténtek, megtörténhettek volna, vagy meg kellett volna történniük. s.k.i.z. of Renia...

Friss topikok

Linkblog

megkülönböztető jelzés sznoboknak

2008.04.29. 17:30 heavy mental

szeretem ezt az új kezdeményezést, miszerint nyalj föl a kocsidra egy ájlávkresz matrikát. boldog-boldogtalan föl is teszi. a baj csak azzal van, h a matrikától nem lesz kissebb az arca, vagy nagyobb a szabálykövetési hajlama. például ma egy furgonos úgy jött elém, h szinte letolt a saját sávomból, persze az indexet nem ismeri hírből sem, a köszönöm messze áll tőle, nem ismeri a vészvillogtatást, nem tudja kilógatni a kezét, h bocs öreg.

szóval így.

arról már nem is szólva, h a 80éves tatternek is van (mer' az anyus hallotta a rádióban), a középkategóriásautós plázamacának is (akire a kutas sózta rá), akik ugye ugyanúgy nem tudják hírből sem a kresz szabályokat, sem a normális közlekedés alappilléreit, mint a fent említett pofátlan furgonos.

szóval vagy tegyen föl senki ilyet, vagy tényleg tartsa hozzá magát.
én csak irányadónak tartom a kreszt, nem szentírásnak, de nem is rakom föl csak sznobizmusból.

na? kekec vagyok, v kekec vagyok?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://heavymental.blog.hu/api/trackback/id/tr45447460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én 2008.05.09. 21:10:51

Kekec vagy! mondhatnám, de nem mondom, mert ugyanezt tapasztalom. Plusz ami tök jó, hogy a héten a város járhatatlan volt. Híd lezárás, csepeli szennyvíz telep építés, alsó rakpart lezárva. Petőfi-híd járhatatlan. Én meg érjek be időben a melóhelymre mi? Hiába próbáltam ki azt a verziót, hogy fél órával előbb elindulok, felesleges volt felkelni. Inkább aludtam volna, ugyanaz volt a végeredmény, fél órát késtem.

heavy mental 2008.05.11. 18:43:28

az remek. sőt, kiváló. na ez, meg az üzemanyag nyári ára hozta el azt, h eladom az életem: az autót. a tömegközlekedést nagyon utálom, de kocsival tűrhetetlen a helyzet. éééérted...
süti beállítások módosítása